Obchodné podmienky Kalkulacka-podnikatel.sk

1. Úvodné ustanovenia

Tieto podmienky pre registráciu firmy (ďalej len "Podmienky") do služby Kalkulacka-podnikatel.sk (ďalej len "Služba") upravujú zmluvný vzťah medzi spoločnosťou Business Aggregator s.r.o., so sídlom Sluneční náměstí 2583/1, 158 00, Praha 5, IČ: 08320349 (ďalej len "Prevádzkovateľ") a podnikateľským subjektom v rámci služby Kalkulacka-podnikatel.sk (ďalej len "Firma").

2. Definícia pojmov

2.1. Firma – je podnikateľský subjekt, dodávateľ služieb alebo tovaru, ktorý je registrovaný u Prevádzkovateľa v rámci služby Kalkulacka-podnikatel.sk a ktorému sú zasielané dopyty od Dopytujúcich.

2.2. Prevádzkovateľ – obchodná spoločnosť Business Aggregator s.r.o., so sídlom Sluneční náměstí 2583/1, 158 00, Praha 5, IČ: 08320349, zapísaná v Obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe, oddiel C, vložka 316244.

2.3. Dopytujúci – súkromná, fyzická alebo právnická osoba či inštitúcia, ktorá si prostredníctvom dopytových systémov 123dopyt.sk, AAAdopyt.sk zadá dopyt. V prípade webu uradnanastenka.sk ide o verejnú zákazku spracovanú prostredníctvom jej systému.

2.4. Služba – internetová stránka www.kalkulacka-podnikatel.sk, ktorá slúži na sprostredkovanie kontaktu medzi Dopytujúcim a Firmou za účelom vzájomnej obchodnej spolupráce.

3. Popis služby

Prevádzkovateľ umožňuje Firmám odber dopytov a verejných zákaziek prostredníctvom Služby zasielaním na e-mail. Na zistenie kontaktu na Dopytujúceho Firma otvára kontaktné údaje Dopytujúceho v rámci webu Služby. Služba slúži na sprostredkovanie kontaktu medzi Dopytujúcim a Firmou za účelom vzájomnej obchodnej spolupráce. Firma si môže zvoliť či upraviť odbory zasielania obchodných príležitostí, kľúčové slová pre zasielanie a ďalšie náležitosti cielenia podľa profilu Služby.

4. Registrácia Firmy

4.1. Tieto Obchodné podmienky sú pre Firmy záväzné a registráciou do Služby s nimi Firma bez výhrad súhlasí. Registráciu vykonáva Firma u Prevádzkovateľa elektronicky alebo telefonicky, teda pomocou prostriedkov na diaľku. Registrácia je z hľadiska uzavretej zmluvy záväzná pre obe zmluvné strany.

4.2. Registráciou získava Firma neobmedzenú možnosť otvárania kontaktov dopytov a verejných zákaziek a prístup do profilu cielenia. Ako prihlasovacie meno slúži e-mail, ktorý uvediete pri registrácii. Heslo si vygenerujete pomocou tlačidla „zabudnuté heslo“.

4.3. Firma súhlasí so zasielaním dopytov a verejných zákaziek a ďalej so zasielaním e-mailových oznámení Prevádzkovateľa, ktoré sa týkajú prevádzky Služby a nastavenia používateľského účtu Firmy.

4.4. Zmluva medzi Prevádzkovateľom a Firmou je uzavretá dištančným spôsobom, prostriedkami na diaľku. Na základe uzavretej zmluvy vystaví Prevádzkovateľ daňový doklad – faktúru so splatnosťou 14 dní. Uskutočnením platby sa rozumie pripísanie platby na bankový účet Prevádzkovateľa.

4.5 Firma môže odstúpiť od uzavretej zmluvy. V prípade odstúpenia Firmy od uzavretej zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy je, vzhľadom na poskytované neobmedzené plnenie služby, Firma povinná uhradiť Prevádzkovateľovi storno poplatok vo výške 50 % z predplatného. V prípade odstúpenia Firmy od uzavretej zmluvy v termíne 3 a viac dní od uzavretia zmluvy je Firma povinná uhradiť Prevádzkovateľovi storno poplatok vo výške 100 % z predplatného.

5. Popis taríf

5.1. Free tarif

5.2.1. Popis Premium tarifu. Prevádzkovateľ umožňuje Firmám neobmedzené zasielanie dopytov s neobmedzeným počtom otvorených kontaktov na Dopytujúcich so záväzkom Firmy uhradiť paušálnu platbu za zrealizovanú zákazku. Dopyty a verejné zákazky sú zasielané Službou prostredníctvom e-mailu a ide o oprávnený záujem zmluvných strán na základe uzavretej zmluvy. Cielenie zabezpečuje profil, kde možno nastaviť odbory, kľúčové slová a ďalej obraty dopytov či verejných zákaziek.

5.2.2. Platba za Premium tarif. Paušálna platba za zrealizovanú zákazku sa zúčtováva zo sumy predplatného podľa cenníka Prevádzkovateľa. Predplatné hradí Firma vopred na základe vystaveného daňového dokladu. Platnosť predplatného nie je časovo obmedzená. V prípade využitia predplatného v plnej výške na paušálne platby za realizované zákazky je Firma vyzvaná k opätovnej úhrade predplatného.

5.2.3. Identifikácia realizovaných zákaziek. Na účel identifikácie realizovaných zákaziek je Firma vyzvaná e-mailovou správou na začiatku mesiaca za uplynulý kalendárny mesiac k označeniu všetkých realizovaných zákaziek. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo identifikovať realizáciu zákaziek prostredníctvom e-mailového alebo telefonického dopytovania Firiem a Dopytujúcich. Firma sa zaväzuje k súčinnosti pri identifikácii realizovaných zákaziek a k pravdivému označeniu realizovaných zákaziek. V prípade zistenia neposkytnutia informácie o realizovanej zákazke sa Firma zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške paušálnej platby za zrealizovanú zákazku, čím nie je dotknutá oprávnená paušálna platba za zrealizovanú zákazku.

5.3. Paušálny a kreditový tarif

5.3.1. Popis Paušálneho tarifu. Prevádzkovateľ umožňuje Firmám neobmedzené zasielanie dopytov s neobmedzeným počtom otvorených kontaktov na Dopytujúcich so záväzkom Firmy uhradiť paušálnu platbu za obdobie plnenia služby. Dopyty a verejné zákazky sú zasielané Službou prostredníctvom e-mailu a ide o oprávnený záujem zmluvných strán na základe uzavretej zmluvy. Cielenie zabezpečuje profil, kde možno nastaviť odbory, kľúčové slová a ďalej obraty dopytov či verejných zákaziek.

5.3.2. Platba za Paušálny tarif. Paušálny tarif sa hradí na časové obdobie 12 mesiacov. Predplatné hradí Firma vopred na základe vystaveného daňového dokladu. Služba nie je automaticky predlžovaná; po uplynutí obdobia končí jej platnosť.

5.3.3. Garancia zárobku. Garancia zárobku platí iba pre nové Firmy služby Paušálny tarif od 16.8.2021, a to len za predpokladu, že táto garancia zárobku bola súčasťou uzavretej zmluvy po telefóne a zároveň príslušná faktúra bola uhradená do konca stanovenej splatnosti. Prevádzkovateľ vráti Firme na jej požiadanie 50 % paušálnej platby v prípade, že prostredníctvom služby Poptávky.cz nezíska žiadneho zákazníka. Podmienkou uplatnenia nároku na vrátenie 50 % registračného poplatku je vyplnenie refundačného formulára Firmou, úradné overenie podpisu majiteľa firmy, konateľa alebo SZČO a zaslanie na poštovú adresu Business Aggregator s.r.o., Sluneční náměstí 2583/11, Praha 5, 158 00 doporučene, počas posledného týždňa prevádzky služby. V prípade nesplnenia týchto podmienok nárok na uplatnenie garancie zárobku zaniká. V prípade priznania nároku na vrátenie 50 % platby je na e-mail Firmy zaslaný Opravný daňový doklad (ďalej len ODD) a suma je zaslaná späť po tom, čo Prevádzkovateľ obdrží potvrdený ODD od Firmy s vyplneným bankovým účtom pre zaslanie platby.

5.3.4. Garancia vrátenia nevyčerpaného kreditu. Garancia vrátenia nevyčerpaného kreditu platí iba pre nové Firmy služby Premium tarif od 1.1.2024, a to len za predpokladu, že táto garancia vrátenia nevyčerpaného kreditu bola súčasťou uzavretej zmluvy po telefóne a zároveň príslušná faktúra bola uhradená do konca stanovenej splatnosti. Prevádzkovateľ vráti Firme na jej požiadanie nevyčerpaný kredit bez poskytnutého kreditu zadarmo. Podmienkou uplatnenia nároku na vrátenie je vyplnenie refundačného formulára Firmou, úradné overenie podpisu majiteľa firmy, konateľa alebo SZČO a zaslanie na poštovú adresu Business Aggregator s.r.o., Sluneční náměstí 2583/11, Praha 5, 158 00 doporučene, počas 37. mesiaca plnenia Služby (nasledujúci mesiac po 3 rokoch od aktivácie). V prípade nesplnenia týchto podmienok nárok na uplatnenie vrátenia nevyčerpaného kreditu zaniká. V prípade priznania nároku je na e-mail Firmy zaslaný Opravný daňový doklad (ďalej len ODD) a suma je zaslaná späť po tom, čo Prevádzkovateľ obdrží potvrdený ODD od Firmy s vyplneným bankovým účtom pre zaslanie platby.

5.3.5. Automatický mesačný poplatok. Automatický mesačný poplatok predstavuje vopred dohodnutú sumu, ktorá sa automaticky odpočítava z klientského kreditu vždy k prvému dňu v mesiaci. Tento poplatok je určený na pokrytie nákladov spojených s filtrovaním relevantných dopytov, ich triedením podľa nastavených kritérií a zasielaním týchto dopytov priamo na e-mail dodávateľa. Ak dôjde k vyčerpaniu kreditu, služba je automaticky pozastavená a znovu aktivovaná až po opätovnom navýšení kreditu. Výška poplatku je pevne stanovená pri uzavretí dohody.

5.3.6. Prémiový prístup. Používatelia s prémiovým prístupom získavajú exkluzívne výhody, vrátane prednostného prístupu k vybraným dopytom s vyššou hodnotou, možnosti reagovať na nové zákazky skôr než ostatní používatelia a ďalších prémiových funkcií. Prémiový prístup je poskytovaný na základe predplatného, ktorého dĺžka a cena sú stanovené pri registrácii. Používatelia môžu kedykoľvek prejsť na prémiový plán prostredníctvom online objednávky. Podmienky pre ukončenie služby sa riadia štandardnými ustanoveniami o odstúpení a storno poplatkoch.

5.4. Odporúčané firmy

Služba Odporúčané firmy zvýrazňuje a uprednostňuje dodávateľov v sekciách katalógu dodávateľov Kalkulacka-podnikatel.sk s možnosťou vloženia loga k firemnému záznamu.

5.5. Aktualizácia profilu

Objednávateľom služieb Poptávky.cz je aktivovaná služba Aktualizácia profilu, v rámci ktorej prebieha aktualizácia kontaktných údajov, t. j. e-mail, telefón, www, adresa, kontrola záznamu firmy v registroch a evidenciách verejnej správy (Administratívny register ekonomických subjektov, Register živnostenského podnikania a pod.) podľa platného cenníka služieb. V rámci služby Aktualizácia profilu prebieha ďalej 1× týždenne aktualizácia verejných hodnotení firmy počas celej doby platnosti služby.

5.6. Tarif s jednorazovým poplatkom

5.6.1. Popis tarifu s jednorazovým poplatkom. Prevádzkovateľ ponúka Firmám možnosť využitia Služby na základe jednorazového poplatku za vedenie služby. Tento poplatok zahŕňa všetky náklady spojené s prevádzkou Služby a ide o jediný poplatok za vedenie služby, ktorý Firma uhradí.

5.6.2. Výška poplatku. Výška poplatku za vedenie služby je stanovená podľa počtu odborov, z ktorých budú Firme zasielané dopyty. Čím viac odborov Firma vyberie, tým vyšší bude jednorazový poplatok, ktorý bude stanovený podľa aktuálneho cenníka Prevádzkovateľa pri uzavretí zmluvy.

5.6.3. Doba platnosti poplatku. Poplatok za vedenie služby je stanovený na obdobie 12 mesiacov. Po uplynutí tohto obdobia bude poplatok opäť účtovaný podľa aktuálneho nastavenia odborov a profilu Firmy. V prípade, že po 12 mesiacoch nedôjde k predĺženiu platby, bude Firme automaticky nastavené obmedzenie, a to na zasielanie dopytov iba z jedného odboru podľa pôvodného výberu odborov.

5.6.4. Aktualizácia odborov a profilu. Nastavenie odborov a profilu Firmy sa bude aktualizovať každých 12 mesiacov. Firma bude mať možnosť po 12 mesiacoch upraviť svoje preferované odbory, čo sa môže premietnuť do výšky poplatku za ďalšie obdobie.

5.6.5. Platba za tarif. Jednorazový poplatok za vedenie služby sa hradí vopred na základe vystaveného daňového dokladu. Platba za tento poplatok je záväzná a jej výška sa riadi aktuálnym cenníkom, ktorý je dostupný na webe Prevádzkovateľa.

6. Práva a povinnosti Firmy

Firma súhlasí s poskytnutím pri registrácii zadaných alebo neskôr upravených informácií vrátane kontaktných údajov Prevádzkovateľovi a jeho spolupracujúcim subjektom. Všetky údaje, ktoré Firma uvedie, nesmú byť v rozpore s platnými právnymi predpismi SR, nesmú porušovať všeobecne platné etické a morálne princípy, nesmú byť v rozpore s dobrými mravmi, nesmú porušovať záujmy tretích osôb a nesmú byť v rozpore s oprávnenými záujmami Prevádzkovateľa. Firma sa zaväzuje, že nebude zasielané dopyty zneužívať na páchanie trestnej činnosti, čím by mohla poškodiť dobré meno Prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ je v takom prípade oprávnený a povinný spolupracovať s príslušnými orgánmi a poskytnúť im vyžiadané informácie vrátane údajov poskytnutých Firmou.

7. Práva a povinnosti Prevádzkovateľa

Prevádzkovateľ má právo odmietnuť registráciu Firmy a odstúpiť od uzavretej zmluvy, ak je konanie Firmy v rozpore s týmito Obchodnými podmienkami, v rozpore s dobrými mravmi, ak konanie Firmy porušuje záujmy tretích osôb, uvádza nepravdivé údaje o svojej činnosti, šíri obsah dopytov akýmkoľvek spôsobom bez súhlasu Prevádzkovateľa, zasiela nevyžiadané obchodné oznámenia alebo ponuku služieb Dopytujúcim, ktoré nesúvisia s obsahom dopytov, zneužíva získané kontakty na podvodné konanie či páchanie trestnej činnosti alebo ak svojim konaním poškodzuje dobré meno Prevádzkovateľa. V takom prípade – odstúpenie od zmluvy zo strany Prevádzkovateľa z vyššie uvedených dôvodov – nevzniká žiadny nárok na finančné vyrovnanie s Firmou v rámci platených služieb.

8. Pravidlá spracúvania osobných údajov

Poskytovateľ služby zhromažďuje so súhlasom Firmy osobné údaje vo forme záznamov hovorov a ďalej vo forme písomnej či e-mailovej, najmä meno a priezvisko, adresu, kontaktné údaje, názov spoločnosti. Uvedené údaje slúžia na sprostredkovanie dopytov verejných zákaziek medzi Firmou a Dopytujúcimi. Firma súhlasí so zaznamenávaním hovorov, ktoré sú uskutočnené za účelom uzavretia zmluvy, servisnej činnosti v rámci služby a ďalej v rámci skvalitňovania poskytovaných služieb. Poskytovateľ služby má právo zasielať Firme e-mailom, prostredníctvom SMS a telefonicky obchodné oznámenia s novinkami, akčnými ponukami, inzercie a pod. Firma má právo odhlásiť sa z odberu obchodných oznámení na uvedených kontaktoch alebo odpoveďou na obchodné oznámenie zaslané e-mailom. Viac k ochrane osobných údajov tu.

Objednávateľ týmto v zmysle ustanovení § 87 ods. 2 a § 96 ods. 1 zákona č. 127/2005 Z.z. o elektronických komunikáciách a o zmene niektorých súvisiacich zákonov (zákon o elektronických komunikáciách), v znení neskorších predpisov, súhlasí s tým, že mu bude poskytovateľ prostredníctvom sietí alebo služieb elektronických komunikácií ponúkať marketingovú reklamu alebo inú ponuku tovaru alebo služieb. Objednávateľ týmto v zmysle ustanovenia § 7 ods. 2 zákona č. 480/2004 Z.z. o niektorých službách informačnej spoločnosti a o zmene niektorých zákonov (zákon o niektorých službách informačnej spoločnosti), v znení neskorších predpisov, ďalej súhlasí so zasielaním informácií a obchodných oznámení zo strany poskytovateľa súvisiacich so službami alebo podnikom (závodom) poskytovateľa na elektronickú adresu objednávateľa a so zasielaním iných obchodných oznámení na elektronickú adresu objednávateľa.

9. Záverečné ustanovenia

Prevádzkovateľ neposkytuje záruku nepretržitej funkčnosti systému, bezchybnej prevádzky a zabezpečenia systému. Registráciou Firmy sa vyjadruje súhlas s uvedenými obchodnými podmienkami. Ďalšie zmluvné vzťahy nesmú byť v rozpore s platnými zákonmi a súvisiacimi predpismi. Zmluvný vzťah založený na týchto obchodných podmienkach vzniká medzi Prevádzkovateľom a Firmou okamihom riadne uzavretej zmluvy dištančným spôsobom prostredníctvom prostriedkov na diaľku. Takto uzavretou zmluvou Firma potvrdzuje, že s týmito obchodnými podmienkami súhlasí.

Tieto podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť ich zverejnením. Spoločnosť Business Aggregator s.r.o. ako Prevádzkovateľ služby si vyhradzuje právo Obchodné podmienky meniť. Zmenu a jej účinnosť zverejní vhodným spôsobom na internetových stránkach www.kalkulacka-podnikatel.sk

Tieto obchodné podmienky sú platné a účinné od 1.1.2025.

Kalkulačka-podnikateľ.sk je online nástroj pre podnikateľov, živnostníkov a firmy, ktorí chcú mať jasno v tom, koľko zákaziek mesačne vzniká v ich obore a lokalite.
© 2025 Kalkulačka-podnikatel.sk. Všetky práva vyhradené.